Následující seznam otázek obsahuje odpovědi na nejčastější otázky, které přijala naše technická podpora.

Typ účtu záleží na velikosti Vaší databáze kontaktů a na počtu předpokládaných emailů. V případě, si nejste jisti, který typ si zvolit, můžete se na nás kdykoliv obrátit a my Vám rádi s výběrem poradíme. V případě, že si nevyberete, rádi pro Vás sestavíme individuální cenovou nabídku.
Odesílání emailů probíhá automaticky a jednotlivě, aby každému příjemci přišel email s údaji určenými právě jemu. Odesílání emailových kampaní lze nastavit ihned po uložení anebo nastavit datum a čas automatického odeslání, případně za jakých podmínek, má jaký email odejít.
Aplikace je provozována na našich serverech, které jsou umístěny v profesionálních serverových centrech, kde je zaručena stabilní konektivita internetového připojení a stálá dodávka elektrického proudu. Vlastní server tedy nebudete potřebovat.
Aplikace byla vytvořena tak, aby její ovládání bylo velmi jednoduché a intuitivní. Rádi Vám, ale poskytneme jednoduchý návod v PDF, který Vám pomůže. S prvními kroky v aplikaci Vám rádi pomohou naši kolegové na technické podpoře na telefonním čísle 776 800 008.
Databázi emailových adres Vám poskytnout nemůžeme, jelikož bychom porušili zákon. Každá firma, která chce rozesílat pravidelné emaily svým klientům, musí si databázi vytvořit sama. Ničeho se, ale nebojte, i když zatím žádnou databázi nevlastníte, rádi Vám s jejím vytvořením pomůžeme.
Do naší aplikace můžete jednoduše nahrát emaily z Vaší databáze pomocí sekci Import, kde vyberete soubor s daty, které se mají nahrát. V případě, že vlastníte již svoji databázi a nevíte si rady s nahráním Vaší databáze do aplikace, můžete kontaktovat naši technickou podporu, kde Vám rádi pomůžou data nahrát.
Aplikace podporuje několik formátů pro export vašich dat z naší aplikace. Svoje aktuální data můžete tedy z aplikace jednoduše přesunout například do Vašeho CRM systému.
Naše servery jsou nastaveny tak, že pravidelně hlídají, aby se neocitly na seznamu blokovaných emailových serverů, ale i přes tento fakt se může stát, že si příjemce nastaví Vaši emailovou adresu jako spam a budou mu emaily automaticky přesouvány do sekce Spam.
Počet rozeslaných emailů není nijak omezen v případě, že nevlastníte kreditovou verzi, kde je počet emailů omezen počtem kreditů. Jediné omezení existuje v základní verzi naší aplikace, kde je omezeno nastavení na 1 emailovou kampaň denně, to ale neznamená, že touhle kampaní nemůžete oslovit všechny svoje klienty.
V případě jakýchkoliv dotazů můžete kontaktovat naší technickou podporu na emailové adrese podpora@email21.cz anebo nás kontaktujte na telefonním čísle 776 800 008.
Školení je samozřejmostí. Po objednání některého z našich balíčků můžete využit pravidelná školení v Olomouci, nebo si domluvit individuální schůzku s naším pracovníkem, který Vám aplikaci rád představí a naučí Vás s ní efektně pracovat. Školení je možno provést i pomocí videí, které Vám rádi zpřístupníme.

V případě, že nenajdete odpověď na svuji otázku, kontaktujte nás prosím na telefonním čísle 776 800 008 anebo na emailové adrese podpora@email21.cz.